CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 22, 2010

MESINIAGA gudbye!!!

hurrrmmmm..
ak da nk sambong blaja selepas 2 thn xstudy...
hahahha...
apO la agaknye jadi nnt...
so,bende first yg ak wt ialah berhenti kerje kt tempat yg da lame ak nk benty...hahhaha
sory la,bukan xsuke nk kerje kt intel 2..tapi terlalu pressure!!!
hurrmmm...akhirnye ak benty keje...kwn2 kt sane sume best walaupon first time aku masok sane ak kurang senang dengan diorg tapi da lame2 rase sayang..bak kata pepatah dah mcm adek beradek...xkenal maka xcinta...(k.ya,k.mia,k.nurul,k.ija,k.siti,k.mizah,k.shima @k.ketam,k.guna,k.ina,k.piah,k.jaja,k.lia,k.fiza dan tak lupe jugak abg2 sekalian...hahahah)
sedeyh gile time last day 2..huhuhuhuuhu...
miss u all very2 much....
ucapan ntok diOrg..
"saya ROZHANIS,ingin memohon maaf andai sepanjang kehadiran saya di MESINIAGA ni bnyak menyusahkan anda semua....di minta halalkan makan minum saya di sana...andai perangai ntah apo2 saya ni menyakitkan aty anda semua,saya memohon maaf...saya hanya insan biasa...sekian..jgn sedeyh2 ye..."
saya sayang anda!!!!!!

2 comments:

Dzailin Dzulkaflie

salam..kak anis keje mesiniaga mane dulu ye? :)

rozhanis

mesiniaga kat intel kulim...:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...