CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 11, 2011

~bosan~

~bile da bosan nie la jadinye...hahahha~
tadi cik anis kua pegi makan2 ngan mmbr....
tgh kusyuk dok makan roti canai kat kedai mamak ni tetibe teperasan something dekat ngan ngan roti canai tuuuu......
aaaaiiiiyyyyyyaaaaaaakkkkkkkkkk..........
ADE BULU...........huhuhuhuhuhuhuhuhu
teros berenty makan serta merta.....ahahhahahhhahaha.....
sO,cik anis yg baek haty ni xnk buat kecoh kat kedai mamak 2 tros panggil seorang pekerje kat situ...
sambil menunjuk-nunjukkan bulu kecil yg ade kat roti canai tu....huhuhuhu
(ye la...nk ckp bangla 2 xpaham plak...huhuhuh)
jadi,pekerje 2 pon tuka la ngan roti canai yg baru....huhuhuhuhu
dengan penOh berhati2 cik anis makan la balik...huhuhuhuh
setengah2 org mest da xnk makan dah...huhuhuhuhu...
disebabkan cik anis lapar sgt...cik anis mkn ja....
xmembazir la kata org...huhuhuhuhuhuhu.....
Ok...cite seterOsnye....
next...
huhuhuhuh....mase ngah jalan balik dari kedai mamak 2 terase berat sangat beg yg selalau cik anis bwk g merata-rata tempat....jadi,cik anis pon 'ter'rajin la nk mengemas beg 2.....
nk tgk ape isinye????
jap2...hahahahhahha
ni la yg ade dlm beg cik anis........

dalam beg BUM pemberian yg tersayang ni ade:
-->getah rambot 2 (rambOt cik anis kan panjang...huhuhu)
-->headband 1 (beli ngan kawan,tapi xtawu beli nk pakai time bile..hahaha)
-->eyeshadow 2(barang makeup 2 kena selalu ade walaupon xpakai...)
-->compact powder >safi< (wajib,sebab muke cepat berminyak..)
-->maskara (jarang pakai...tapi ad jugak la...huhuhuh)
-->liqud eyeliner (beli ni sebab tgk kawan2 pakai nmpk cantek plak..huhuhu)
-->eyeliner pencil (saye lebih suke pakai yg ni...)
-->lipstick dan lip gloss (mesti ad walaupon jarang pakai...)
-->perfume kesayangan...(HUGO WOMEN)
-->lazer...(hahahaha...alah lazer yg org selalu maen skarang ni...huhuhuhu)
-->pen KOLEJ KOMUNITI SABAK BERNAM (hehehehhe...pen kenangan saye bawak g merata2...)
-->MP3 (mp3 ni bf beli sempena anniversary kami...hehehhehe)
-->purse quiksilver (purse ni pon bf bagi...hahahhah...mcm laki punye wallet....huhuhu..but i like...)
-->n lastly ade la kertas2 n surat2 ckit...hot ticket pon ade lg....pic pon ade gak....hahahhahaha

patot la berat naaa beg cik anis...hahahahhaha
da mcm beg doraemon dah.....hahhahahha
ape2 pon beg 2 akan sentiasa ad kat bahu cik anis....
huhuhuhuhuhuhuhuh

2 comments:

NOOR FATIN

bulu??????????????? waaaaaaaaaaaaaaaaa!!! kedai mamak mana wei? keh3

tu dia beg kecik, barang byk..keh3..nak kena timbang berat ni. hehe

rozhanis

huhuhuh....
kedai mamak kat taman selasih 2...
da la kecik je bulu 2...
xtaw la bulu ap 2....hahahah
dah timbang dah beg 2....
beratnye dalam 10kg...hahhhhaa
(larat ak nk menampung 10kg tiap2 kali kua...hahah)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...